Mikko Kallioranta

Asiakkuuspäällikkö

  • Mikko Kallioranta, asiakkuuspäällikkö

Työtehtävät

Avainasiakkaiden asiakassuhteiden ylläpito ja kehittäminen, tarjouslaskenta, uusasiakashankinta ja julkiset kilpailutukset

Kuinka kauan on ollut alalla?

7 vuotta

Mikä omissa työtehtävissä on erityisen tärkeää?

Asiakkaan tarpeeseen vastataan aina parhailla mahdollisilla ratkaisuilla ja  palvelu toteutetaan laadukkaasti sovitussa aikataulussa.

Miten itse toteutan laadukasta asiakaspalvelua?

Vastaan asiakkaille yhdessä sovituista tavoitteista ja tilatun palvelun toteutumisesta. Mottona ”kyllä onnistuu, mikään ei ole mahdotonta”

Myyntipäällikkö Mikko Kalliorannassa on timanttista täsmällisyyttä

– avainasioita työssäni ovat täsmällisyys, joustavuus ja nopea reagointi asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin