Palvelulupaus

AINA ENEMMÄN

Asiakaslupauksemme pitää meidät hereillä. Asiakkaana voit odottaa enemmän. Vältä tavallista, vaadi enemmän ja PPD ottaa haasteen vastaan.

Omassa työssämme pysähdymme miettimään keinoja, joilla markkinointi- tai viestintäratkaisu voitaisiin toteuttaa vieläkin joustavammin, tarkemmin, taloudellisemmin ja tehokkaammin. Aina on parannettavaa, aina voi vaatia itseltään ja työryhmältä enemmän.

Laatukulttuuri PPD:ssä tarkoittaa myös laatujärjestelmiä ja ympäristösertifikaatteja jotka mittaavat prosessien laatua ja ympäristövastuullisuutta. Kaiken ytimessä on kuitenkin yrityskulttuurimme, jossa laatu tarkoittaa paljon enemmän. Se tarkoittaa palvelun laatua, työilmapiirin viihtyisyyttä, laadukkaita kumppanuuksia, laatuaikaa asiakkaiden kanssa työn merkeissä. Laatu tarkoittaa älykkäitä ratkaisuja, joissa printti ja digi yhdessä ovat enemmän kuin kaksi.

 

”Kirjapainon lopputuote ei ole painotuote, vaan tyytyväinen asiakas, onnistunut projekti, tehostunut toiminta ja erityisesti ASIAKKAAMME MARKKINOINNIN JA VIESTINNÄN TULOKSELLISUUS”