Digisuorat

videoesitteet

”Tilaa tästä uutiskirjeemme ja tietoa tarjouksista sekä uutuuksista”.

Näin lähtee käyntiin asiakaslähtöinen markkinointidialogi. Kohderyhmä voi olla yksi ihminen tai yritys, sillä Big Data, erityisesti asiakastieto sekä ostohistoria tarjoaa markkinoijalle moniulotteiset kohdennusmahdollisuudet. Kohdentaminen ja henkilökohtainen puhuttelu on taitolaji. Samoin digisuora, jonka toteuttamisessa Painotalo Plus Digital kumppaneineen on apunasi.

PPD toteuttaa printistä digiä helposti, sillä printin suunnittelu, aineisto ja tuotantoprosessi ovat jo digitaalisia. Digisuoran toteuttamiseen on lukuisia vaihtoehtoja.

Näköisesite tai näköislehti verkkoon PPD:n helpolla ja taloudellisella ratkaisulla.

  • Elävöitetty digisuora, johon upotetaan videoita, ääntä tai animaatioita
  • Digisuoran personoiminen markkinointiautomaatiota käyttäen
  • Valmis palautteenhallinta, joka on käytössä mm. Crossmedia-kampanjoissamme.

 

digitaaliset-painotuotteet-header