Suoramainonta

Suoraa puhetta suorasta

  • Tarkkaan kohdennettua tai massapostituksia

Päinvastoin kuin moni luulee, suoramainontaa halutaan vastaanottaa. Postilaatikkoon ja tilattuna myös omaan tai yrityksen sähköpostiin.

miksi-suoramainonta-on-mieluista
mv-kanavapreferenssit

Roskaposti tarkoittaan nykyisin lähes pelkästään sähköpostien tuomaa spämmäystä – silmitöntä, asiatonta, kohdentamatonta, tuntemattoman tahon lähettämää digitaalista saastetta, jota vastaan roskapostifilttereiden kehittäjät taistelevat huonolla menestyksellä.

Suoramainonta ei ole yleislääke kaikkeen markkinointiin, mutta tällä hetkellä se on nosteessa erityisesti painettuna, tarkkaan kohdennettuna vastaanottajan tarpeiden mukaisesti.

Mainonnan personointi on arkipäivää. Tekniikka ja osaaminen löytyvät PPD:stä ja monelta markkinoijalta. Nyt laitetaan ne tuottamaan yhteistuumin. Sinä tuot datan, kuvat ja tuotetiedon, kohderyhmän ja luovat ideat – me toteutamme ne printiksi ja digitaaliseksi suoramainonnaksi. Homma lähtee hyvin käyntiin käymällä läpi esimerkkikampanjoita ja erilaisia toteutuksia. Kutsu PPD-asiakkuuspäälliköt, nuo suoramainonnan erikoisosaajat apuun helposti tästä linkistä.

PPD:n näkemys suoramainonnan suotuisasta tulevaisuudesta.

  • Sähköiset uutiskirjeet, jotka asiakas on itse tilannut ja räätälöinyt tuottavat mitattavaa myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta. Hyvä markkinointi on aina hyvää palvelua.
  • Paperinen suoralähetys on mieluinen vastaanottajalle, kun se on ajankohtainen ja tarjoaa konkreettista apua tai hyötyä.
  • Tuoteluettelot ovat rakkaita apuvälineitä unelmien suunnitteluun ja toteuttamiseen.
  • Postitettavan tuoteluettelon laatuun kannattaa panostaa, sillä sen esinearvo on pitkävaikutteinen myynnillisesti.
  • Verkkokauppa toimii painetun suorakatalogin ja ajankohtaisten suorakirjeiden avulla pelkkää digimarkkinointia tehokkaammin.
  • Osoitteet kuntoon, apua vaikkapa Fonectalta tai Postilta.
  • Tuotetiedot, tuotekuvat ja hinnat
Suoraa lähdössä

Suoraa lähdössä