Esitteet

Esitteet, rima korkealla – tavoitteena asiakaskokemus ja vaikuttava muistijälki.

Haluamme toteuttaa kanssasi vaikuttavia esiteprojekteja. Tyypillinen esite syntyy valitettavan usein perussuorituksena: valitaan perusformaatti, painetaan se peruspaperille, kuvitetaan kuvapankin peruskuvilla ja ladotaan tuotekeskeisellä perustekstillä, tingittyyn perushintaan”. Mikäs siinä, homma on hoidettu pois alta, mutta suosittelemme tähtäämään vaikuttavuuteen, joka syntyy laadukkaista valinnoista, suunnittelusta ja toteutuksesta, jossa esite pysäyttää, vaikuttaa, jää mieleen ja pistää toimimaan tavoitellulla tavalla. Meiltä saat apua ja tukea esitteen suunnitteluun, tuotantoon ja logistiikkaan.

Yhteys PPD:n asiakkuuspäällikköön ja esiteprojekti lähtee heti oikealle ladulle.

Vaikuttavan esitteen tunnuspiirteet:

  • Hyödynnetään tunteeseen vaikuttamisen keinot täysimääräisinä; pysäyttävät kuvat, puhutteleva asettelu, linjakas typografia, erottuva väripaletti, koskettava paperin pinta, yllätyksellinen rakenne, muoto ja jälkikäsittelyn tarjoamat luovat ulottuvuudet
  • Haetaan laatua panostamalla kaikkien osatekijöiden ja yksityiskohtien laatuun
  • Printti ja digi pistetään puhaltamaan samaan hiileen: digitaalisissa ja fyysisissä kohtaamisissa sama teemaa kannattaa muunnella vastaanottajan tilanteen ja kanavan mukaisesti.

Laadukkaasti toteutettu esite on esine, joka elää pitkän, hyödyllisen ja tunteisiin vetovan elämän asiakkaan parissa
Yhtä tärkeitä meille ovat vakioesitteesi, jolloin toimituksen joustavuus, järkevä hinnoittelu ja ripeä aikataulu ohjaavat toimintaamme. Pyydä tarjous, senkin saat pikatoimituksena

Turvallinen ja ripeä toteutus PPD:stä erikois- ja vakioesitteillesi

Ainahan lopussa tulee kiire, joten painotarjous kannattaa pyytää juuri nyt.
Tilaus- ja toimitus PPD-asiointikanavan kautta helposti. Varastoimme painotuotteet tarvittaessa puolestasi ja hoidamme toimitukset haluttuihin kohteisiin, oikeaan aikaan.

Toteuta samalla myös paperiton esite – PPD:n näköisesite verkkoon (160 € + alv)

Ja kas – esitteestä tulee helposti myös video.

”Keeper L -video on PPD:n tulkinta printtiesitteestämme
ja lopputulos on erittäin onnistunut”, Schetelig Oy:n
markkinointivastaava Nora Kauste kertoo.

 

Esite on B2B-markkinoinnin tärkeimpiä panostuksia.

MBE:n asiakaskyselyn perusteella 83% B2B-yrityksistä käyttää esitteitä markkinointikanavana.

Lähteenä Mainostoimisto MBE:n asiakaskysely 2016 ja Googlen The Changing Face of B2B Marketing 2015 -tutkimus.